The Reason

En hemsk dag. H E M S K. Efter en upprörande kväll började även denna morgon jobbigt. Bestämde mig till slut vid tio för att äta frukost och en snäll personal lät mig äta riktig frukost och inte dricka näringsdryck. Missade tyvärr promenaden. Duschade och pysslade med pärlorna jag köpte på Panduro igår på min permission.
   Efter lunchen var det vila fast med TV-tittande. Marie tyckte inte att jag behövde sova på vilan och det var jag glad för. Istället tittade vi på 16 and Pregnant på MTV. Sorgligt program. Skulle verkligen inte ha velat bli gravid och fått barn när jag var sexton. Skulle liksom ha ett barn på två år nu i sådana fall. Fy. Alldeles för tidigt.
   Pysslade lite till efter vilan och sedan var det mellis. Gick på permission efter mellis och träffade Jossan. Köpte en t-shirt på Gina Tricot och så promenerade vi in till City. Var skönt att få komma ut idag igen. Hatar det här stället, som jag har sagt förut. Kom i alla fall tillbaka precis till middagen.
   Alldeles nyss var mamma och pappa här och det var mysigt. Tycker om att få besök för det får tiden att gå snabbare. Fast samtidigt önskar jag ju att jag inte var här alls. Åhh, jag vet inte vad jag vill. Pendlar fram och tillbaka hela tiden och önskar att det var enklare att bestämma sig. Jag orkar verkligen inte med mina tankar längre, de tar kål på mig.

Nu lyssnar jag på musik, The Reason. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0