Long time no see

Längesedan nu...

Vad har hänt? Har varit hemma och sovit förra helgen en natt och ska hem två nätter den här helgen. Blir två kvällsmål hemma, varav ett jag ska klara av helt själv. Klara jag verkligen av det? Aja, tiden får utvisa om jag klarar det och jag ska inte gå och älta så himla mycket. Tror att jag mår sämre av allt det här ältandet.
   Sedan har väl veckan gått upp och ner. Livet är verkligen en berg-och dalbana och det är så jobbigt. Kan inte allting bara vara bra? Varför är inte mitt liv normalt och som alla andras? Jag skulle ha tagit studenten om ett halvår (ungefär), just nu skulle jag antagligen ha suttit och pluggat, jag skulle ha umgåtts med mina kompisar, gått på yoga. Fast samtidigt är det som allt det där inte spelar någon roll, det är som att sjukdomen är viktigare.
   Har stickat en halsduk, gjort julklappar, köpt julklappar, promenerat på permissioner, träffat lite kompisar... Varit här på Avdelningen. Jaa, i mitt liv händer det inte så mycket just nu så jag har inte så mycket att skriva om. Tycker om att det snöar och att det snart är första advent. Pappa ska komma med julpynt till mitt "rum" idag. Då får jag det lite mysigare här och jag slipper ha den gräsliga sänglampan tänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0