Ericafika

Fanfanfanfanfan, jag vill ju gå till skolan imorgon.
Hade en väldigt fin dag igår. Pluggade på förmiddagen och det kändes bra att lämna in den där himla filosofiuppsatsen. Efter det fixade jag ju lunch till mig och bror min innan jag styrde kosan mot staden för att träffa Erica. Vi ville vara lite alternativa så istället för att gå till Kofi gick vi till Fresco. Där satt vi i ungefär två timmar och snackade skit. Helmysigt. Kan upplysa om att Fresco har väldigt fint porslin!
Såg en tjej med en byxdress jag trodde att jag sett i senaste Elle och som var från H&M så jag och Erica sprang runt på en massa olika H&M efter vår fika. Hittade dock inte byxdressen, utan det blev en sammetsklänning istället. Supermysigt höst/vinterplagg.
Åkte hem vid fem och gjorde inget särskilt. Jag och pappa åkte och hyrde film, The Ghost Writer (som vi titta på senare), The Green Zone och Prince of Persia. Åt middag och sedan blev det film med mamma och pappa som sagt.
Idag tänker jag ta en tur till biblioteket för att låna lite fler böcker till projektet och så tänkte jag skriva lite på projektet. Måste verkligen uppdatera min loggbok för projektet också. Sedan har jag inte så mycket mer planer...
Funderar på att ha frågestund också här i bloggen... Alla har ju typ det. Vad sägs? Har någon några frågar kan ni ju ställa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0