Förstår icke

Så var det tisdag. Matte och jag förstod nada, som vanligt. Ligger långt efter och känner att jag inte borde ha valt matte C. Efter matten skulle det ha varit samhälle, men läraren var hemma med sjukt barn så jag gick till skolbiblioteket för att se om de hade några bra böcker till mitt projekt. Men icke, det fanns inga bra böcker alls om yoga!
Åkte hemåt och njöt av finvädret när jag gick från bussen och hem. I solen var det så pass varmt att jag inte frös ett dyft. Snarare tvärtom, tyckte att det kändes lite väl påklätt med Uggs och tjockaste stickade tröjan. Det tyckte jag dock inte när jag så småningom hamnade i skuggan. Då var det inte riktigt lika varmt längre...
Här hemma har jag pluggat naturkunskap. Har prov imorgon, men jag är inte särskilt nervös. Känner liksom inte så svårt. Beror liksom på vad det blir för diskussionsfrågor. Visst, det är mycket ord men jag brukar vara ganska bra på att lära mig ord. Mitt minne är ju kanon liksom.
Annars så går det väl fint för mig. Jag står på benen, går till skolan, pratar med kompisarna och pluggar. Nu ska jag nog titta på TV. Hoppas att det går något roligt. Skulle helst vilja ta en promenad, men jag tror inte att jag får. Gaah, behöver LUFT. Har världens huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Billy

Går du sista året nu också? Vilket program är det?

2010-10-13 @ 17:58:24
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0