HUR?

Allt är fel. Allt.
Fan, jag fattar inte varför det måste bli så fel hela tiden. När jag äntligen får känna mig lite bra får jag höra att det som gör att jag känner mig bra är F E L. Hur jävla kul är det? Hur kul är det att höra att ens handlingar och drömmar inte hänger ihop, att drömmarna aldrig kan bli verklighet om man gör som man gör? Och hur tusan vet man vilka drömmar som är viktiga och vilka som bara finns där för att de SKA finnas där? HUR, VAR, VARFÖR, VEM, VAD, NÄR
Frågor och åter frågor men jag har inga svar.

Kommentarer
Postat av: Billy

Går mitt sista år nu sam. ekonomi =) men ska läsa till matte c nästa höst

2010-10-16 @ 09:13:49
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0