Lyssnar inte

God eftermiddag. Efter en lång dag i skolan (den kändes lång) så är jag hemma. Började 08.20 med psykologdebatt. Var ganska roligt men jag snurrade till det riktigt rejält. Tror inte att det gick så bra på mig för jag sa emot mig själv hela tiden... Aja, det var typ min första debatt någonsin så det kanske inte var så konstigt.
Sedan var det historia med eget arbete. Pratade med Therese och SMSade med Jossan istället. Lunch. Naturkunskap och där hände det mycket, skönt. Alltså, jag fattar egentligen inte vad vi gör i skolan. Känns mest som att vi bara sitter och väntar på att lektionerna ska ta slut. Hallå lärare, gör någonting!
Sista lektionen var filosofi och då var det individuella samtal med läraren och etik diskussion. Hörde inte många ord av den diskussionen. Efter det var det i alla fall slut och jag styrde kosan hemåt. Tog en promenad från Ropsten för att få lite frisk luft. Inte helt fel efter att ha suttit instängd en hel dag.
Och imorse fick jag ett samtal från Ellen. Då blev jag glad, det gjorde min morgon. Är supertaggad på mitt lilla (väldigt litet må jag säga) tea party jag ska ha på lördag jag ska ha för gamla AF-gänget. Ska bli hur mysigt som helst. Hoppas bara att jag kan övertala Hanna att inte åka till landet!
Mamma tycker att jag trilskas. Det gör jag, men skitsamma. Det känns i alla fall rätt. Den här veckan får ingen lägga sig i mina planer för de är redan bestämda. Jag har liksom problem att ändra mig när jag väl har bestämt mig. HAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0