Memories

Påsken och sommaren -07, Sundbornsgården. Shit vad jag önskar att jag kunde få uppleva dessa fyra veckor igen. Fantastiska, underbara minnen av vänner, sång, sorg och absolut glädje. All kärlek till alla DK-07 som gjorde dessa veckor till de hittills bästa veckorna i mitt liv. Så många minnen som väller fram när jag tittar på bilderna från årets efterträff. Inte många som jag känner igen, ingen från mitt år vad jag sett, men gården ser ju ut som den alltid gjort och samma sånger sjungs från de svarta pärmarna i kapellet.
Efter en lång och seg vecka, som ändå inte var så farligt lång så är det nu helg. Har varit väldigt dum i veckan, men det tänker jag inte erkänna för mamma. Får ångest bara av tanken på all mat jag kommer att behöva äta den här helgen...
Har fortfarande träningsvärk i ryggen sedan torsdagens yoga. Egentligen skulle jag och mamma ha gått på kundalini idag, men det passet hade tydligen inte börjat än. Trist för jag var taggad. Istället åkte jag och mamma hem och snart ska jag ta en promenad i solen och njuta av det fina höstvädret. Känns fint med sol så här på hösten. Vackert med alla gula, röda och orange löv som riktigt sprakar i solskenet.
Imorgon ska jag och lyssna på mammas kör när de har konsert. Inte direkt supertaggad, men mamma har köpt biljett till mig. Aja, det blir säkert bra. Annars hade jag nog tänkt pallra mig iväg på ett hathapass vid klockan elva. Låter inte helt fel. En sådan där söndag när man har mycket att göra, men ingenting jobbigt.
Och jag måste börja med mitt projekt. Känns inte så bra. Ska börja med att ta reda på mer om yogans historia och ashtanga, de åtta stegen/grenarna... Är på ett sätt väldigt sugen på att börja samtidigt som tanken på all tid det kommer ta tar emot. Fast det blir nog bra när jag väl har tagit tag i det och kommit igång.
Men nu, promenad i solen. Måste tanka D-vitamin inför vintern...!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åå vännen min!! Om man ändå kunde få uppleva de veckorna en gång till! Jag har nog aldrig haft så kul som då! Skulle vara så himla kul om vi kunde samla några av DK-07 tjejerna en helg. Vi skulle kunna vara hos mig. Saknar dig och önskar jag bodde närmre dig!

Pussssssss o massa Kärlek!!! <3<3<3<3

2010-10-17 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0