Morgon

Snart är det dags att åka till skolan. Har sovit dåligt i natt... Vaknade lite innan fem och sedan dess har jag inte sovit särskilt mycket. Känner mig dock inte så trött, men det kommer väl.
Igår var vi på en jättekonstig teater på kvällen med psykologin. Dessutom struntade vår lärare i att dyka upp så det kändes ju lyckat. Aja, vi såg i alla fall teatern sedan styrde jag kosan hemåt och väl hemma startade jag Bröllopsduellen och satt och tittade på den innan jag gick och la mig.
Idag blir det att vara i skolan (dålig dag, religion, samhälle och matte, tråkigt) och sedan ska jag träffa Hanna innan yogan. Det blir i alla fall mys och yoga är ju aldrig fel. Taggar för fredag och lite lugn och ro. Har i och för sig så mycket som två lektioner imorgon, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0