Idoooooldax

Lite smått träningsvärk i ryggen och nacken efter söndagens yogaklass.
Och nu är det skola igen. Ägnade mig, tillsammans med Cecilia i min klass, med en samhällsuppsats från klockan 11.40 till klockan 13.50. Ojojoj, vi arbetade på riktigt rejält. Observera att vi hade skrivit hälften redan innan detta också. Haha, snacka om sega.
Åkte hemåt i alla fall och mötte upp far och bror på Fältöversten där bror hade varit och köpt NHL '11. Därefter åkte vi hem i pappas nya bil. Han är så stolt! Hemma igen och sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket. Har fixat det sista på samhällen och läst en urgammal bok.
Alldeles strax är det Idol. Jag ska sitta bänkad och döma de stackars sökande... Mohahaha, fast nu är det ju mest sådana som är bra kvar. Även om alla inte är lika bra nu som de var när de först sökte in. Har inte tittat på Idol på flera säsonger, men fick för mig att jag skulle titta på denna så nu är jag helt fast. Kan dock tröttna när finalerna börjar. Då blir det liksom inte lika roligt längre.
Och jag slarvar, men det känns så bra. Ångesten krymper ihop till bara en liten boll i magen och jag känner mig återigen stolt över mig själv. Dumma, dumma mig. Får skylla mig själv om det får konsekvenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0