Ljugare

Att ljuga, att tala sanning.
Jag vet inte vad jag ska göra. Nu går det i alla fall utför och jag sitter här med en klump i magen över middagen. FAN, varför åt jag så mycket pasta. Inte okej. Och sådant här vill jag inte skriva om i bloggen men nu skriver jag det i alla fall.
Längtar efter morgondagens yogapass. Ska bli superskönt. Ska gå på något i helgen också, har bara inte bestämt mig för vilket pass än. Haha, jag har blivit helt beroende av yogan. Den är bara SÅ underbar. Vill bli värsta yoganörden som yogar hela tiden och som är i värsta harmonin med sig själv! Fast till den där harmonin är det ju en bit kvar...
Idol alldeles strax. Måste titta! Jag är seriöst beroende av Idol den här säsongen. Det är nästan som när första säsongen gick och jag följde vartenda avsnitt och var superkär i Darin. Har nog fortfarande kvar min och Ericas "We Love Darin"-skylt. Den som vi hade när vi var och tittade på Idol live med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0