Resa!!!!!

Det blir Hurghada, Egypten med pappapå höstlovet. Längtar som bara den! Okej, det är en hel evighet kvar men ändå. Har ju inte varit borta på hela sommaren så det känns som en välbehövlig paus från vardagen. En paus från skola, hemma och allting som är förknippat med den jävla sjukdomen.
   Har dessutom satt upp en massa mål som jag ska klara av tills dess. Det viktigaste målet är att jag ska vara normalviktig. Då kanske jag inte längre skäms för att gå runt i bikini på stranden. Vill verkligen inte det. Okej, det kommer nog att kännas jobbigt men det behöver ju inte kännas lika jobbigt som det gör nu.
   Haha, jag och pappa hade stora problem när vi skulle boka resan. Vi visste inte om mamma skulle med, resorna tog slut blixsnabbt och vi kunde inte välja hotell. Fast jag tror att hotellet vi valde blev bra till slut. Det verkar bra om man går in på deras hemsida i alla fall.
   Skolveckan var lång men fick ett hastigt slut eftersom vi bara hade en lektion på fredagen, filosofi. Största flumämnet jag någonsin har varit med om. Efter skolan tänkte jag och pappa åka till farmor så vi åkte ut mot Värmdö. Fick inte tag i farmor så vi åt lunch på Systrarna Delselius. Åt en grymt god och matig tomatsoppa, så om ni har vägarna förbi Delselius kan jag varmt rekommendera den!
  Farmor var tyvärr inte hemma så vi åkte hem och softade och kollade på resor istället. Idag har jag nada att göra så jag softar lite till. Det blir nog en lite promenad i det klara höstvädret och bokläsande. Mamma och pappa ska också ut i friska luften på eftermiddagen, men jag ville inte följa med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0