Utskälld

Det kändes, att få en utskällning. Vad vill jag egentligen? Vart vill jag komma, vad vill jag visa? JAG VET INTE. Eller vet jag visst? Vill jag bara slippa allting, släppa allting? Är det vad jag inte vågar säga?
Gårdagen var lång. Skola från klockan tio i tio till klockan tjugo i tre (matte sista lektionen...). Sedan ett besök hos min psykolog på SCÄ. Det var bra. Lyckades liksom få fram det jag ville säga. Eller kanske inte det jag ville säga, det bara blev att jag pratade på. Jag delade med mig av vad jag gör för dumheter när jag blir ensam och kan bestämma själv.
Yoga efter det i alla fall, ashtanga. Hade verkligen ingen lust när jag åkte från Helene till yogan. Energinivån var nere på noll och jag ville bara åka hem. Ångrade dock inte att jag gick på yogan. När passet var slut kunde jag inte sluta le på en timme. Det var så skönt!
Åkte hem i alla fall. Mamma och jag beställde mat, wok. Satt framför Idol och åt. Vet inte riktigt vad jag tycker om deras prestationer. Blev besviken på vissa. Fascinerad över andra som gick vidare. Fattar faktiskt inte hur vissa har lyckats ta sig så långt. De har ju inte varit bra på hela slutauditionen.
Nu ska jag skriva min projektplan som ska vara inlämnad idag. Tror att jag har bestämt mig vad jag ska jobba med. Det enda jag inte vet är hur jag ska redovisa allting. Ska jag skriva en rapport? En bok? Fan. Måste bestämma mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0