Vinyasa

Har haft en relativt händelselös helg efter en tröttsam vecka. Förvånansvärt nog tog den ju faktiskt slut, även om den kändes evighetslång. Torsdagens musikalbesök, We Will Rock You, var riktigt bra. Blev inget vinyasapass på fredagen och inget yinpass på lördagen eftersom mamma och jag kände oss alldeles för slöa.
Istället för yoga i fredags satt jag och läste och kände mig allmänt lat. Hela lördagen läste jag också, förutom en liten promenad när det var uppehåll i regnet. På kvällen hade vi gäster och jag somnade i TV-soffan. Hade tänkt titta på 300, men det blev ju inte mycket av det.
Söndagen började med röstning. Hur läskigt som helst. Hade egentligen ingen aning om vad jag ville rösta på, men slog till på något till slut. Röstade inte på SD i alla fall... Att de lyckades ta sig in i riksdagen var ju inte riktigt vad jag hade väntat mig.
Aja, efter röstningen pluggade jag lite, läste lite. På eftermiddagen gick jag och mamma äntligen på yoga, vinyasa. Kanske lite svårt, men roligt. En och en halv timme bara flög förbi. Vågade mig dock inte på det avslutande huvudståendet, kändes lite väl häftigt. Har ju aldrig vågat stå vare sig på händerna eller på huvudet...
Och ångesten kryper sakta men säkert närmare. Känner mig så otroligt tjock idag och det vill jag inte. Efter en så här lat helg skulle det i och för sig inte vara konstigt om jag gick upp i vikt, men jag vill inte. Trodde att jag hade kommit över det här nu, men icke. Dumma, dumma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0