Blandat

Har varit iväg och fixat pass tillsammans med far och bror. Såg ut som ett tjockt monster på fotot, men det hade jag ingen lust att säga till tanten som satt i luckan. Istället sa jag att visst ser det bra ut, men tänkte att fan att jag alltid ska se FÖRJÄVLIG ut på vartenda foto jag är med på.
Jag har verkligen blivit sjukt rund i ansiktet. Tycker att det ser hemskt ut. Har i och för sig ALLTID varit rund i ansiktet, men nu ser det precis ut som innan jag blev sjuk. Hatade hur runt det var då och hatar att det är runt nu. Varför kan inte jag ha smala, fina kinder där kindbenen avtecknar sig?!
Usch, det är sådan där stel stämning hemma. Mamma låter irriterad och pappa försöker låta glad. Varför ska mamma alltid vara så himla irriterad? Det är fler än hon som är trötta. Men nej, hon sitter där framför datorn och tycker att alla andra är skitdumma om de klagar men själv får hon vara hur jävla arg hon vill. Okej, jag älskar min mamma men ibland blir jag bara så TRÖTT på hennes humör.
Eftermiddagen försvann ganska fort efter att vi åkt iväg för att fixa passen. Skönt det eftersom tiden innan bara släpade sig fram som en halvdöd snigel. Inget snabbt där inte. Tiden är verkligen min största fiende. I tiden får tankarna plats och tiden förflyttar mig långsamt mot framtiden. Den där ovissa, läskiga framtiden.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag tror att man kan hitta tillbaka till det :) jag känner redan nu hur jag hade velat träna endast pga av att de e roligt och inte i annat syfte, jag har lärt mig slappna av på ett helt annat sätt nu :D de är så skönt att inte känna tvång till o träna eller hur?:)

Tänker du ofta på vikt?:/ jag har lyckats släppa de ganska bra faktiskt :)



Aa visst e de jobbigt o inte ha ngt att göra! man blir ju så rastlös så de finns inte... men du går inte i skolan?

Aa men de e ungefär samma för mig äter frukost vid 7, mellis 10-11 lunch 12-14 mellis 15-16 middag 17-18 kvällsmål 19-20 näringsdryck 20 mellis 21 näringsdryck 21.30 :P haha eller de varier såklart med tiderna e inte så noga med när jag äter egentligen utan ser mer till att jag får i mig allt på en dag ^^ sen ibland kan mycket bli typ samtidigt men aa ungefär så ser de ut en dag jag bara sitter hemma^^ men har du svårt för o typ spontanäta..bara ta en bulle sådär eller en frukt eller ngt annat litet?



Har du haft de bra idag?

kram

2011-04-06 @ 18:40:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0