Cykla

Morgon, morgon. Väntar just nu på att det ska bli dags att ta cykeln till Ropsten. Ja, ni läste rätt, jag tänker cykla. Vet att jag ändå kommer promenera hem därifrån, så varför inte cykla? Det går ju så mycket snabbare, tar kanske tio minuter dit och tio minuter hem medan det tar minst tjugo minuter att gå.
Har samtal med min behandlare klockan nio idag. Sedan är det en samtalsgrupp om hur man smyger. Lunch, och sedan soffrummet. Skönt att slippa fara runt som en tok. Räcker med att jag måste göra det när jag kommer hem. Har visserligen inga direkta planer för eftermiddagen, men hoppas att någon har lust att sitta kvar en stund på Idun med mig. Jag och Rebecka satt kvar ända till klockan fyra igår. Blir väl att jag tar en promenad när jag kommer hem och sedan cyklar iväg för att hitta något att äta.
Sov så gott i natt, men vaknade innan klockan ringde. Hade tänk vara uppe längre igår kväll, men lyckades bara vara uppe till elva. Varför kan jag inte hålla mig vaken? Jag får ju i mig energi (mat) alltså borde jag inte vara så trött. Men trött är jag och går och lägger mig tidigare än vad jag vill gör jag också. Ibland blir jag bara så irriterad på mig själv (ganska ofta typ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0