Eat, Pray, Love

God förmiddag alla!
Frukosten intogs idag framför TVn i källaren eftersom jag hemskt gärna ville se Eat, Pray, Love som jag och pappa var och hyrde igår. Hade tänkt titta på den på min dator igår kväll, men eftersom jag av ren vana hyrde den i Blu-Ray så funkade inte det. Alltså tittar jag på den nu istället. Hoppas att det är en sådan där feel goodfilm för jag behöver verkligen det just nu.
Annars tänkte jag att dagen skulle få bjuda mig på lite kundalini. Blir alltså till att åka in till stan efter lunchen för att röra lite på kroppen och kanske låta knoppen slappna av lite. Får se hur det går med det idag. Känner hur tankarna bubblar inom mig och jag vill helst inte äta alls. Det känns ju så bra medan jag är på SCÄ, men sedan... Fan. Typ, "hej jag är en elefant/flodhäst/jätte". Nej, så ska jag inte tänka alls. Jag ska bli fin och fri och frisk och allt vad man nu kan bli.
Jaja, nu ska jag gå och fortsätta titta på filmen så att jag hinner se klart den. Är ju en väldigt lång film så jag har en bit kvar...
Måste bara tillägga att jag känner mig otroligt snygg då jag har träningsbyxor, jättelik tjocktröja och tofflor på mig. Mycket snyggt och trendriktigt skulle jag kalla det. INTE. Haha, känner mig i alla fall lite mysig och om kändisarna kan gå runt på stan i sådana kläder kan väl jag göra det hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0