Fake

Allt är bara ljug.
Jag har aldrig varit sjuk och jag är inte sjuk.

Kommentarer
Postat av: camilla

Okey :D jag är också lite sugen på o se gossip girl men orkar inte heller börja på det hehe..



Men de e alltid skönt o känna stöd iaf :) jag har jättebra stld från mina föräldrar och mina vänner. de gör allt så mkt lättare men jag tar allt ansvar för maten själv så de e mer när de e jobbiga tankar o grej så kan jag prata med alla o de känns skönt :) tror de flesta av mina vänner vet, jag håller de liksom inte hemligt utan pratar ganska öppet om det.. sen blev jag avstängd från friidrotten också så antar att de flesta där vet också. drog du dig undan dina vänner? har du alla kvar?



kramar

2011-04-05 @ 09:47:17
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0