Förmiddag

Goder morgon!
Jag är vaken och på G. Ska äta lunch med Jennie vid två, hoppas att det är några caféer öppna trots att det är långfredagen. Vet inte riktigt vad jag ska göra fram till dess. Kanske gå ut en sväng, om nu solen vill titta fram på riktigt. Vad hände med vädret liksom? När jag klev upp imorse var det jämngrått och hade regnat. Inte alls vad jag ville. Hoppas att de inte får strålande väder uppe i fjällen och att jag får skitväder. Ångrar fortfarande att jag inte åkte, men är ändå glad över att jag har så mycket inbokat i helgen.
Kvällen igår sov jag bort. Kände mig så nere att jag inte orkade vara vaken. Somnade vid halv nio, vaknade vid tio, åt mellis och somnade om. Blev alltså mycket sömn den här natten, men det var skönt. Hade dock velat sova längre för förmiddagen kommer att bli evighetslång nu. Kanske inte världens roligast kväll, men jag hoppas på att få sällskap ikväll. Får jag det kommer det vara mycket lättare att hålla ögonen öppna.
Och min skivspelare är dum. Den spelar en stund, sedan blir den knäpp och slutar spela musik. Jag vill ju höra på mina The Celtic Circle. Vet att de är superkonstiga, men jag tycker om dem. Det är ganska avslappnande musik + att jag hade en massa roliga minnen till skivorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0