Från farmor

Sitter på bussen på väg hem från farmor nu. Är en kille som sitter och nyser i handen... Hallå, man nyser i armväcket! Framför mig sitter dessutom ett par och gullar. Jobbig bussresa. För övrigt är bussen ganska full, många som ska hem från landet.
Dagen hos farmor har varit bra. Lekt mycket med lillFia. Blir väldigt sugen på att skaffa hund när jag är hos farmor. En liten som blir glad när man kommer hem och som man kan leka med och gå ut med. Måste allergitesta mig för hund. Är jag inte allergisk kanske jag skaffar en när jag flyttar hemifrån.
Åt alldeles för mycket till lunch. Fick sjömansgryta och det är så svårt att lägga upp. Köttet och potatisen ligger liksom tillsammans och potatisen är skivad så det är svårt att ha koll. Får bli en promenad hem från Ropsten i finvädret för att driva de jobbiga känslorna på flykten.
Kommer bilder på Fia när jag kommit hem.

Kommentarer
Postat av: camilla

Du åt säkert inte alls för mycket gumman, du behöver mat och att äta tills man känner sig nöjd är bra :) hoppas de smakade bra :D

2011-04-25 @ 17:27:39
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0