Känslor?

Jag vet inte vad jag känner för tillfället. Mina ögon vill sluta sig och jag vill sova. Orkar inte vänta på middagen, orkar inte vänta på kvällsmelliset. Efter kvällsmelliset är det nästan dags för sängen och sedan börjar en ny dag av matväntan. Det känns så tråkigt, att jag inte kan finna någon glädje i livet bara för att jag hela tiden väntar på att det ska bli dags att äta. För tillfället är det svårt att göra saker bara för att jag inte vill äta vad som helst. Det är förskräckligt jobbigt och jag hatar att jag styrs av maten. Känner mig inte ätstörd längre, ändå spelar maten en STOR roll i mitt liv. Vet att det jag skriver nu låter ätstört, men hallå, vart är den hysteriska ångesten som jag borde få av att äta?! Känner ju bara en total värdelöshet istället.
Blev inte att jag träffade Jennie idag. Hennes planer för dagen blev lite ändrade så hon hann inte träffa mig också. Istället har jag varit hemma, tittat på TV, varit med pappa och köpt löparskor åt honom. Haha, killen som hjälpte oss i butiken frågade om jag skulle dra med pappa ut i löparspåret. Skulle inte tro det, har ju ingen kondition kvar alls. Fast han kanske tyckte jag såg ut som en löpare?! Jag var ju faktiskt ganska bra på löpning ett tag innan allt gick överstyr. Eller, jag var bra då också, men jag fick ju inte springa.
Hemmamyskläder
Blommigt linne - Weekday
Svart kofta - Peppercorn
Byxor i haremsmodell - Culture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0