Mellanting

Tickande klocka. Fy fan vad jag har tråkigt. Sitter i köket och känner hur min rumpa blir större och större av att vara placerad på en och samma punkt hela tiden. Usch och fy, känner mig verkligen helseg och borde verkligen gå ut bara för att pigga upp mig själv och för att få tiden att gå. Blir tokig på att jag bara sitter framför datorn och glor. Inget hinner ju hända eftersom jag inte gör något annat än sitter och klickar.
Dessutom blir jag deppig av att det är så grått och mörkt ute. Vad hände med våren liksom? Eller, varför kan det inte regna så att det i alla fall finns något syfte med dessa tunga, gråa moln? Regn eller sol, inget jävla mellanting tack. Jag är tillräckligt mycket mellanting själv för att fylla ut hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vet, diss åt dagens väder! Det är för svenskt, liksom varken eller, inte för soligt inte för mörkt, inte varm inte kallt och inte varmt. Lagom. :p

2011-04-13 @ 19:31:39
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag vet, diss åt dagens väder! Det är för svenskt, liksom varken eller, inte för soligt inte för mörkt, inte varm inte kallt och inte varmt. Lagom. :p

2011-04-13 @ 19:31:40
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: camilla

Okey vad bra :) men att gå upp i vikt är ju vad din kropp behöver och jag tycker du är duktig som kämpar så ska du veta :)

Vågen visade 8hg upp idag så jag är hyfsad nöjd :D hade gärna sett lit emer ökning men de va åtminstone uppåt :D



åå okey :) den filmen har jag inte sett, va handlar den om? vilka e de andra två filmerna? :D



Haha oooom de blir xD mina dagar e superlånga jue :P fast jag lägger mig mellan 10-11 varje kväll så sover ju länge åtminstone :P



Hur har dagen idag vart?

kramis

2011-04-13 @ 19:49:56
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0