Middagsplanen ikväll

Nu tänker jag gå på långpromenad för ikväll ska jag och Jennie till Vapiano och äta middag, pasta + sås = jobbigt. Inte för att jag är rädd för själva pastan, utan grejen är att man får så mycket pasta på restaurang. Hemma äter jag inte att lika mycket pasta till en portion som de serverar på restauranger. Dessutom är jag ju faktiskt rädd för sås och det gör ju inte det hela enklare, men det kommer att bli trevligt i alla fall.
Har varit ute större delen av dagen som hittills. Suttit och läst i solen, hjälpt mamma plantera frön, tittat på när pappa har fixat med poolen. Det känns verkligen som att sommaren är på väg nu och därför känns det lite trist att jag på torsdag ska upp till stugan i Fjällnäs, till snön. I och för sig kommer det att bli så kul att åka skidor, att orka åka skidor, men ändå.
Aja, nu bär det av ut på promenad.
Mina vader dallrar när jag går...

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ hoppas du har haft det trevligt :D vad blev de för god mat? :D



kram

2011-04-17 @ 21:02:15
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0