Odenplan

Blev en lång stunds klädprovning imorse innan jag hittade något som passade till mina chinos. Vitt till ljusa chinos kändes lite för somrigt, det är ju faktiskt inte ens maj. Hopp in i duschen när jag äntligen var nöjd och sedan frukost i ett soligt kök. Gick en promenad efter frukosten och njöt av mer sol. Såg en massa söta dagisbarn och blev lite sugen på att börja jobba igen. Blir nog så att jag jobbar de nästa två hemmaveckorna.
Tog cykeln till Ropsten för om en liten stund ska jag möta upp Rebecka för lunch. Får se vad vi hittar för något ställe att äta på idag... Efter lunchen ska jag i alla fall till min behandlare för samtal. Vet inte vad jag vill säga, men känner att ett samtal nog kan vara bra. När samtalet är slut ska jag möta upp Jennie. Blir alltså en fullproppad dag och jag har ingen aning om när jag ska äta mellis...
Aja, nu ska jag möta upp Rebecka!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du får en kanonda´g o att ni hittar någon smaskig lunch och att samtalet blir bra :D

2011-04-28 @ 12:44:33
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0