På väg

God morgon alla!
Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till Brommaplan där jag ska möta upp Rebecka. Är grymt taggad inför dagens ridning. Har typ bara ridit en gång tidigare. Fast jag har en känsla av att Rebecka kommer vara en utmärkt lärarinna. Blir mellis och lunch i stallet så jag har laddat väskan med mat. Sitter dessutom här med gummistövlar, vilket känns lite fel idag när solen strålar. Känns dock som att jag har glömt en massa saker, men det visar sig.
Har bytt ut glasögonen mot linser idag. Känner mig verkligen inte bekväm med dem. Tycker jag ser ännu tjockare ut när jag tittar på mig själv när jag har Linder. Hatar det för då undrar jag om det jag ser när jag har glasögon eller det jag ser när jag har linser stämmer. Dessutom känner jag mig ful i linser. Ansiktet ser så tomt ut.
Vädret är i alla fall toppen och jag tror att den här dagen kommer att bli bra. Varje dag som går är en dag närmare friheten! Jag tror på den och om det fortsätter som det för nu och om jag får hjälp av min behandlare och alla gulliga på Idun så kommer jag att nå den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0