Reklampaus

Tittar på Harry Potter och Den Flammande Bägaren, men nu är det reklam. Har varit hur många reklampauser som helst. Är dock skönt att jag orkar titta i alla fall. Har ju lite svårt för att titta på film. Blir så rastlös och orkar inte titta klart. Nu borde jag dock orka eftersom filmen slutar redan vid tio. Ska läsa en stund sedan innan jag går och lägger mig. Ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska med Rebecka till stallet och rida. Ska bli så himla roligt.
Pratade med mamma och pappa lite tidigare idag. Vågar inte säga till dem att jag ångrar mig. Känner mig ju så dum. Fattar inte vad jag tänkte. Det verkade ju jättebra, men inte nu längre. Blir bara ledsen när jag kommer hem på kvällen och det är helt tomt. Och att välja mat är inte lika roligt nu som det var i början av veckan. Det funkar i alla fall och det är ju huvudsaken.
Fattar inte hur jag kan vara trött. Känns som att jag ska somna när som helst. Att jag alltid blir så trött. Klockan är ju bara halv nio och jag vill gå och lägga mig. Dessutom är det ju det där med att jag mår sämre på kvällen också. Det känns bara så jobbigt allting. Det enda jag väntar på är att få sova för att slippa.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vet hur det känns men låtsas som att du tycker att det är kul. Räkna ner till de kommer hem. För varje måltid du äter blir det en måltid mindre kvar tills de kommer hem :) Jag har inget planerat för resten av dagen heller så om du inte känner för att vara ensam så kan vi göra mer än att vara i stallet. ? :)



Det är bara att ringa, det är okej att sova tidigt! :) <3

2011-04-22 @ 22:03:03
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: camilla

Hoppas du får en underbar dag :)



Glad Påsk :D

2011-04-23 @ 07:32:12
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0