School

Ska till skolan imorgon, vill inte. Avskyr att åka den långa vägen till Fridhemsplan (känns långt) och sedan komma till skolan. Det är som att all frusenhet jag har känt där kommer tillbaka, all ångest, allting som har med sjukdomen att göra. Jag hatar Kungsholmens Gymnasium. Ångrar att jag började där. Usch. Dessutom ska jag dit för att planera för hur jag ska kunna läsa klart idrott och hälsa A det här läsåret. Jag som inte ens får träna, haha, det är ett skämt. Hoppas bara att min lärare går med på att jag får läsa kursen teoretiskt eller något. Aja, bara jag får G så är jag nöjd.
Sitter och tittar på TV nu. Tänker ägna hela den här eftermiddagen åt TV-tittande. Började med Top Model (efter en cykeltur till Centrum). Nu är det Project Runway som gäller och jag hoppas att det fortsätter gå sådana program som jag kan tänka mig att titta på. Brukar gå ganska mycket såhär på eftermiddagarna som går att kolla på. Typ mer än vad det går på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har löst både A och B kursen utan att springa en meter, de är skyldiga att ge dig möjlighet till att få det betyg du vill ändå, fast den teoretiska vägen. :)

2011-04-12 @ 20:51:18
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag har löst både A och B kursen utan att springa en meter, de är skyldiga att ge dig möjlighet till att få det betyg du vill ändå, fast den teoretiska vägen. :)

2011-04-12 @ 20:51:19
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0