Sliten familj

Nu är familjen hemma, slitna men glada. Både mamma och pappa var förbjöds, pappa har trillat en massa och Gustaf (som fortfarande sover) har hjärnskakning. Tur att jag inte följde med eftersom jag knappt hade hunnit åka någonting. Själv är jag just nu på väg till farmor för en dag med henne och Fia. Blir mysigt och lite skönt att slippa familjen ännu en stund. Nä, det var faktiskt kul att träffa dem igen, men kände hur de granskade om jag gått ner. Skulle inte tro det va?!
Vet inte om jag nämnt det, men mamma bantar. Hon har gjort det ett tag nu, men den här veckan har hon verkligen rasat. Känns son att jag är tjockare än henne nu. Jobbig känsla eftersom jag knappt vet om det stämmer eller inte. Det jag ser när jag tittar på mig själv i spegeln är i alla fall tjockare än mamma. Känns verkligen som att jag har rusat joo i vikt under veckan och helgen.
Solen skiner i alla fall och det är härligt. Har bara linne och jeans på mig, men ångrar nästan att jag inte tog shorts. Känns som om det är sommar ute.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är bara över en natt men det är 1,3 mil dit att gå har jag för mig...

2011-04-25 @ 11:23:09
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0