Snel hest luktar fest

Har precis duschat efter en lång dag. Började i och för sig dagen med att kliva upp och äta frukost i lugn och ro. Gjorde inte så mycket mer innan det var dags för mig att åka in till stan för att möta upp Rebecka för lunch. Vi sågs vid Centralen och gick till Konditori Hurtig (eller något sådant). Helt okej ställe faktiskt. Vi hade väldigt svårt att välja vart vi skulle gå, men jag tycker att vi gjorde ett bra val.
Lite innan ett gick jag och Rebecka till Hötorget och tog tunnelbanan och sedan buss till stallet. Fick hjälpa till med mockningen, pratade en massa skit med Rebecka, hämtade hestarna i hagen, åt mellis och var ute och red en sväng. Börjar få in traven och provade faktiskt att galoppera. Höll på att trilla av, men klarade mig från det.
Blev en längre dag i stallet än vad vi trodde så jag kom hem först strax efter åtta. Middag nästan på en gång och sedan hopp in i duschen för att duscha av mig stallet eftersom min familj är ganska mycket allergiska mot hestar.
Har i alla fall varit en skön dag. Rebecka är bra att vara med och vi har pratat så att jag känner mig alldeles slut, haha. Nämen, jag tycker att vi hade det väldigt trevligt. Uppskattar verkligen att Rebecka vill ta med mig till stallet trots att vi inte har känt varandra så länge. Är verkligen roligt att hitta någon som jag kan göra vanliga saker med, men som också förstår att hjärnspöket finns där. Känns liksom naturligt att prata med Rebecka och både sjukdomen och helt andra saker.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snel hest jette snabb bakom tjock hest. Stor hest jette full på snel heats fest. Tjock hest jette best. Va kom vi mer på ? Haha!



Underbart roligt att vara med dig och håller med precis som du säger.



Det finns liksom inget som blir jobbigt att prata om med dig för du gillar och förstår min kärlek till hästarna och sånt utan att tycka att jag är en tönt och du vet precis hur hjärnspöken känns :) så skönt ! KRAMAR <3

2011-04-29 @ 22:16:12
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0