Stalldag

På väg hem från en hel dag med Rebecka i stallet. Har varit mysigt och mycket nytt. Var ju ingen ridstjärna precis, men kan absolut tänka mig att sitta upp på en häst igen. Var dessutom skönt att var ute i stallet. Det var så lugnt och man pysslade med stallsysslor. Jag gjorde i och för sig inte så mycket eftersom jag inte kan, men man kan ju se och lära!
Nu är jag på tunnelbanan. Har pratat med pappa och bestämt planer för kvällen. Astrid ska komma hem till mig och vi ska laga mat. Blir trevligt. Var längesedan jag träffade Astrid så vi kommer nog ha en del att prata om. Sedan kommer jag nog sova gott efter den tidiga morgonen och dagens intryck.
Ska bli skönt att komma hem och ta en dusch. Det är bara när jag har gjort något som gör att jag innerligt smutsig eller så som jag uppskattar att duscha. Annars tycker jag mest att det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var faktiskt imponerande duktig för att bara vara andra gången! Klart att du ska följa med igen :) Nu när du sett hur man gör allt så kan vi vara effektivare nästa gång också, du som är så bra på att iaktta och komma ihåg :)



Ha det så trevligt ikväll! :D

2011-04-23 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0