Tidsfördriv

Var så arg på att pappa inte förstår att jag tog en promenad när han hade åkt. Gick den "vanliga" korta svängen. Vet att jag inte borde träna något alls, men jag kunde inte låta bli. Kände mig så inaktiv, så dålig, så värdelös och då är det enda som hjälper, för att jag inte ska bli väldigt destruktiv, att ta en promenad. Då kan jag liksom hålla känslorna lite på avstånd, samtidigt som jag kan bearbeta dem i lugn och ro.
Stannade på Superstore och köpte vaniljyoghurt eftersom den nästan var slut. Kom hem och då hade pappa kommit hem igen. Han verkade inte vara sur på mig längre och vi åkte och handlade. Mellanmålet blev alltså förskjutet, åt det när jag kom hem. Middagen däremot åt vi tidigare än vanligt så nu är jag väldigt mätt eftersom jag tryckt i mig en hel del på bara en timme.
Är trött, igen. Har känt mig ganska pigg idag men nu tog energin slut. Längtar efter att få gå och lägga mig, men först blir det Project Runway, bokläsande och mellis. Ska nog flytta melliset lite så att jag inte är så fruktansvärt full i magen när det är dags att äta det.
Har egentligen inget spännande att skriva, försöker bara fördriva tiden fram tills det är dags för Project Runway. Känner mig fortfarande ganska arg på pappa. Vad är det han är missnöjd med? Jag jobbar och sliter, äter sex gånger om dagen, tar normala portioner, rör inte på mig överdrivet mycket. Alltså, vad fan. Det är jobbigt och svårt även om jag inte får ångestattacker längre. Trots att jag inte har ett lågt (inte superlågt, bara lågt) BMI. Jag mår dåligt i alla fall, fast jag kanske inte vet riktigt varför jag mår dåligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0