Väntar på tåget

Sitter och väntar på att klockan ska bli tjugo över tio så att jag kan snöra på mig skorna för att sedan gå ner till tågstationen för att åka in till stan och träffa Rebecka för en lunch. Efter lunchen ska jag vidare till H&M och kolla in deras nya kollektion. Har sett flera guldkorn i den som jag hoppas finns kvar när jag kommer. Har drömt mardrömmar om att allt jag vill ha ska vara helt slut. Hemskt, men väldigt mycket i-landsproblem. Får se om jag kommer hem med något... Finns det jag har spanat in blir det nog så. Visar i sådana fall här i bloggen var jag har inhandlat.
Efter H&M blir det antingen att jag åker hem eller att jag träffar Jennie. Hoppas på det senare eftersom jag inte alls är sugen på en långtråkig eftermiddag till. Blir det att jag åker hem kommer det nog att bli en långpromenad för att hålla rastlösheten i schack.
Ja ni, annars har det inte hunnit hända så mycket mer den här morgonen. Som jag sa till Jossan igår "morgonstund har guld i mun". Morgonen innebär för mig att jag kan ta det lugnt en stund utan att känna mig dålig eftersom det typ inte händer något på morgonen. Visst kan jag ta det lugnt senare på dagen också, men då framkallar det ett hejdundrande dåligt samvete över att jag inte gör något.
Svart prickig klänning med rosetter - Camden Market, London
Svarta leggings - Mammas
Har även min svarta kofta från Peppercorn till, men det var inte snyggt att ha med på bilden.

Kommentarer
Postat av: camilla

Åå hoppas du får en jätte trevlig lunch o att du hittar de du letar efter på hm :D



Hihi tack :) ja tror de handlar om att komma över den gränsen där viktuppgång känns läskigt om du förstår? du kommer klara det om du bara jobbar emot alla jobbiga tankar.



Åå jag vill se den filmen :D



Usch jag kommer få en trist dag känner jag på mig. tröståt just en halv liter glass xD gott var det men ska nog ta lite keso också e matsugen idag:P får väl släpa med mig mamma till stan en snabb sväng eller något ^^ klarar inte av att inte göra ngt.. förhoppningsvis ska syrran träna ikväll iaf så jag får åka bort och hälsa på mina kompisar :) då mår man iaf lite bättre :D



Puss & kram ha en bra dag

2011-04-14 @ 10:33:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0