Att

Att vara rädd för det okända är något jag känner till.
Att känna skräck inför min egen spegelbild är min vardag.
Att tro att livet under perioder har varit en dröm känns inte konstigt.
Att vilja vara någon annan är min högsta önskan.
Att drömma om ett annat liv är något jag inte vågar.
Att tro att jag varit sjuk är skrattretande.
Att leva mitt liv är ett skämt.


Sitter och fördriver tiden med ingenting. Borde plugga, borde plugga, borde plugga, men orkar inte. Svenska behöver läsas och Hamlet-stencilen besvaras. Hatar att jag inte kan ta tag i mig själv, att jag har så jävla dålig självdisciplin. Jag kan för fan inte kontrollera mig själv längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0