Dagen dag

Skolan var jobbig. Som sagt är jag redan stressad och tror att jag inte kommer att fatta någonting. Känner mig alltid så dum när jag är på lektioner, till och med när jag förstår eftersom jag hela tiden sitter och tänker på det jag inte kommer att förstå. Jag måste verkligen lära mig att leva i nuet.

Fick sitta en stund i skolan efter lektionen för att få en kallelse till mattekursen. Ska lämna den till läraren på onsdag. Hanna kom till skolan och när vi var klara gick vi in på Willys och köpte mellis. Sedan en sväng på Söderhallarna, där vi köpte block och till slut gick vi till Fotografiska. Kollade på alla utställningar innan Hanna var tvungen att åka hem.

Jag åkte också hem. Middag direkt och sedan en promenad tillsammans med pappa. Vill fortfarande börja springa, speciellt eftersom det är jättemånga som springer på den sträckan som jag brukar gå. Åh, jag blir så avundsjuk! Fast jag och mamma ska kanske börja gå på zumba...

Tjockkänslorna lägger sig inte heller och jag har verkligen trasslat till det med maten idag. Har ingen lust att äta något mer, men måste äta en hel jävla massa mer. Blir så arg på mig själv när jag gör det så svårt för mig. Längtar efter att det ska bli onsdag för då har jag samtal med min behandlare. Förstår inte hur jag klarade hela sommaren utan samtal (fast det gjorde jag ju i och för sig inte...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0