Hotell?

Det regnar. Hann i alla fall gå en promenad innan det började regna ordentligt. Skönt det eftersom jag skulle ha suttit som på nålar resten av dagen annars. Hoppas att det blir uppehåll så att jag hinner ut en gång till innan mamma och pappa kommer hem.

Var på bio med Bisse igår. Vi såg Bridesmaids. Tyckte att den var ganska jobbig, det gick bara dåligt för huvudpersonen och det löste sig aldrig ordentligt i slutet heller. Nej, en komedi måste ha fler toppar än vad Bridesmaids hade tycker jag. Trodde liksom att jag skulle bli glad av den, men det var snarare tvärtom.

Kom hem vid nio och smällde i mig all kvällsmat i ganska tät följd innan jag kröp ner i sängen. Vaknade en halvtimme senare och upptäckte att bror min hade bjudit hem folk som väsnades. Somnade om igen och sov gott till klockan halv sex då jag återigen hörde skränande tonårsröster. Bror med vänner hade återvänt. Skällde lite på Gustaf innan jag gick och försökte sova igen. Nu har jag en hel drös med Gustafs kompisar sovandes här hemma, haha.


New York, en stad att återvända till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0