Idun, matte och...

På väg åt motsatt håll sedan förra gången jag skrev, nämligen hem. Har haft en tung dag som avslutades med ett bra samtal med min behandlare. Samtalet kändes dock alldeles för kort. Känner mig liksom mer trygg när jag sitter hos min behandlare än vad jag annars känner mig. Han kan få mig att se mer objektivt på mina tankar och känslor än vad jag kan. Det vi pratade om på samtalet är dock svårt att utföra i verkligheten.

Annars så har jag räknat lite matte idag. Känner mig fortfarande stressad och orolig över matten, men det är svårt att göra något åt förutom att räkna på. Är bara shoppa svårt när jag inte förstår vad jag ska göra för att räkna rätt.

Mamma och jag ska på zumba ikväll. Det ska bli kul. Och skönt för jag behöver röra på mig. Ska verkligen försöka att njuta, men måste erkänna att jag är nervös eftersom det var så längesedan jag dansade. Tänk om jag bara gör fel hela tiden eller inte orkar!

Känner mig så himla stor just nu, men min behandlare säger att jag ska börja tänk att jag börjar bli fin och inte att jag blivit tjock och kommer bli tjockare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0