Jida

Bra start på lördagen med en lyckad ridlektion. Kände att jag förstod vad vi gjorde och njöt, som vanligt, av att sitta på en häst. Ridläraren (vi hade vikarie) tyckte att hästen passade mig. Känner mig i alla fall glad, vilket jag brukar när jag har ridit.

På väg hem för tillfället. Ska köpa veckans godispåse på hemvägen och när jag kommer hem blir det HOPP in i duschen. Var varmt att rida idag så jag känner mig inte särskilt fräsch... Efter duschen blir det lunch innan jag åker iväg igen för att träffa Linnea.

Är nervös inför måndagens möte med domedagsmaskinen. Eller, jag är snarare nervös över hur jag kommer att reagera. Vilken reaktion det än blir så blir det fel. Upp och jag bryr mig inte kommer göra att jag får panik eller upp och jag får panik är bara jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0