Ledsen

Hur gör man för att bli betydelsefull?

Jag trodde att det fanns några som tyckte om mig, som tyckte att jag var speciell. I mina tankar var det en sanning som gjorde att livet blev lite ljusare och enklare att leva. Varje gång telefonen plingade till, varje gång jag såg dem le mot mig, blev jag lurad. Fan att jag är så jävla dum. Jag betyder ju ingenting, är ingen och kommer aldrig att bli någon. Det finns alltid någon som är roligare, smartare, finare, duktigare, mer förtroendeingivande, mindre jobbig. Någon som är en bättre vän än vad jag är.

Kommentarer
Postat av: Hanna

My love, du är ju min och jag är din. Och det är inget lur. Det är väl något? <3

2011-08-06 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0