Lektion

Första ridlektionen för terminen idag. Kände mig så GLAD efter. Dessutom på ett mer genuint sätt än vad jag gjort på senaste tiden. Njöt av att vara i stallet, att få pyssla med hästan och sedan, att få sitta upp. Gjorde inget nytt på lektionen idag, bara halt och eftergift, tempoväxlingar i skritt och lite trav. Härligt var det i alla fall.

Åkte hemåt tjugo minuter efter ridlektionens slut, köpte mat på Superstore och sedan hem. Duschade för att mamma inte ska bli allergisk innan jag åt. Nu försöker jag mest hålla mig vaken. Är löjligt trött och förstår inte varför. Kanske beror på vädret, men det måste bero på något mer också.

Är så himla sugen på att få börja träna. Vill springa, dansa, rida mer. Hatar att jag är så inaktiv. Vet att det är lite sjukt också, men jag gillar faktiskt att röra på mig. Det är skönt, tankarna släpper lite, man känner sig duktigare och starkare. Måste verkligen fråga om träning. Fast jag kommer säkert inte att få börja...

Och ikväll ska jag äta en av mina stora fasor, lösgodis. Min behandlare har sagt att jag ska äta det en gång i veckan så ikväll är det dags igen. Lördagsgodis står åter på min agenda. Usch, vill inte tänka på hur tjock jag kommer att vara imorgon på grund av godiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0