Måsten



Har från att jag klev upp imorse vetat att jag är tjock och att jag gått upp i vikt sedan igår. Den som säger att jag inte går upp i vikt av att äta godis ljuger = min behandlare ljuger. Visst fan går jag upp i vikt av godis, precis som jag går upp i vikt av all mat. Allting känns skit och jag vill bara ligga på sängen och tycka synd om mig själv. Fast det kan jag inte göra för jag har inte tid. Pluggade precis matte, måste städa kaninburen, måste gå på en promenad och måste läsa Hamlet. Jag hatar att jag har så mycket som MÅSTE göras IDAG.

Var ute hos farmor och Fia en sväng med pappa på förmiddagen. Låtsades att allt var okej medan jag var där, men i bilen orkade jag inte prata med pappa. Fick åka värsta omvägen när vi skulle hem eftersom det var sjukt mycket bilar överallt i stan.

Nej, nu måste jag göra något på min lilla "dagens-att-göra-lista".

Mamma och pappa tycker att jag är fin på bilden som jag lägger upp i det här inlägget. Jag tycker också att den är fin, fast JAG är inte fin. Bara bilden på mig. De saknar i alla fall när jag såg ut såhär säger de, det vet jag att jag inte göra för jag var tjock.

Kommentarer
Postat av: daniela

Jag ska börjar plugga till tolk tänkte jag. Dags att ta tag i sitt liv lite :) Hur går det för dig? Det är nog svinbra att du skriver ner allt du tänker. Då behöver man inte vararädd att ens egna tankat inte ska bli uppmärksammade. Det hjälper mig väldigt mycket iallafall. Även om det bara är jag som läser dem, och ibland andra med.. Kram på dig sötis!

2011-08-22 @ 11:05:51
URL: http://danielaalfonzetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0