Matte

Har ändrat min mattekurs. Skulle ha gått 18-21 på måndagar och onsdagar, men nu ska jag gå 13-16 på måndagar och onsdagar samt 10.45-12.45 på fredagar. Den extra dagen innebär dock att jag kommer bli klar med matten redan till den 7 oktober. Det får fan vara värt att gå i skolan varje dag om jag blir klar tidigare. Jag kunde ändå inte få exakt det schema som jag ville så då blir jag hellre klar än drar ut på det och har en konstig lektionstid.

Vet inte om jag känner för att börja skolan eller inte. På ett sätt känns det liksom bra att jag kommer att ha något att göra på dagarna. Samtidigt fasar jag för all tid jag kommer att behöva lägga ner på läxor. Jag hatar att plugga hemma! Hoppas verkligen att man hinner göra mycket på lektionerna. Speciellt eftersom det är så långa lektioner.

Mådde skit igår kväll. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till så jag proppade i mig mellanmål och skyndade mig sedan i säng. Var så himla skönt att få somna bort från allting, även om det första jag tänker på när jag vaknar är hur jag ser ut och om jag har gått upp i vikt.

Den här dagen kommer att bli ganska konstig vad gäller maten. Trodde ju att jag skulle börja klockan sex, men nu blev det klockan ett istället. Dessutom ska jag hinna hämta ut en kallelse till min nya kurs så jag måste vara på skolan en halvtimme innan ifall det är kö till expeditionen. Aja, om tjugo minuter blir det lunch och sedan får jag se hur jag löser det med mellanmål.

Ska träffa Hanna när lektionen är slut (hoppas att det bara blir en kort första lektion). Vi ska på Fotografiska och kolla på deras nuvarande utställning. Sedan får vi väl se vad vi hittar på. Kanske, kanske att jag vågar mig på en fika... Men jag är inte så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0