Närheten

Börjar närma mig Mariatorgets tunnelbanestation sakta men säkert. Tog tidiga tåget imorse så jag blir ganska tidig. Mår skit och ville bara åka hemifrån. Antingen det eller ligga kvar i sängen hela dagen för att slippa visa mig. Vill verkligen inte synas, men måste väl det. Skäms över hur stor jag blivit!

Ska sitta och räkna på Idun idag. Har så himla mycket att räkna att jag blir trött bara jag tänker på det. Inte roligt alls! Hoppas jag hinner en del om jag koncentrerar mig idag. Hatar att jag måste plugga så mycket.

Fan vad ful och äcklig jag är.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du borde vilja synas för du är verkligen skitsnygg! Tänk på det! Flera av mina vänner har sett i min mobil när de kollat på mina bilder och kommenterat hur vacker du är och frågat vem det är när de sett dig. Till och med elias ;)



Men det är bättre att du är ledsen för att du är ledsen istället för att dra på ett fejkat leende på en gång. :)



KRAMAR !! Kommer till er på torsdag och då får jag vara äldst en stund :) <3

2011-08-30 @ 13:13:11
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0