Palla

Onödigaste läkarsamtalet någonsin... Kom dit klockan nio och gick igen tio över. Dessutom bestämde vi inget annat än att jag fick en ny tid nästa Idunvecka. Känns så onödigt att jag var tvungen att åka hela vägen till SCÄ för det. Skulle mycket hellre legat kvar i sängen.

Hade en jävlig kväll igår. Gick en något längre sväng än vanligt, pluggade, åt mellis, var tjock, mådde illa, var tvungen att äta mitt andra kvällsmellis. Nej fy, ingen rolig kväll. Ville bara sluta äta, börja träna massor, gå ner i vikt. Är så arg på att tankarna aldrig lämnar mig ifred. Ibland blir de dock värre också vill jag inte mer.

Idag ska jag roa mig med att räkna matte och skriva ett referat. Finns kanske roligare saker att göra, men måste man så måste man. Referat är dock ganska enkelt. Mycket tid till natten alltså och lite tid till svenskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0