Pluggpanik

Shit alltså, matteprov om två veckor och jag kommer att missa hela nästa veckas lektioner. Kommer verkligen behöva plugga på Idun! Kul jag kommer vara liksom, sitta och stirra i en mattebok medan de andra tar hand om alla nya. Jag hatar att gå i skolan.

Och när jag ändå tjatar om skolan så måste jag tillägga att jag har prov i svenska nästa vecka och det kommer jag att missa. Hur fan ska jag lösa det?! Känner att mitt liv håller på att bli kaos. I och för sig på ett nytt sätt, men ändå. Hellre mitt kontrollerade ätstörningskaos än ett pluggkaos.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Då är vi två. Men livet är nog ett kaos. Det lockar att gå tillbaka men det är bara att skjuta på allt annat och efter skolan kommer ju det roliga :) kämpa, du vet att jag finns här för dig, när du messade mig gick jag in på toan och började gråta, saknar dig så!!! Känner mig inte hem utan dig :( <3

2011-08-22 @ 17:54:46
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0