Rädsla och prestige

Fredag... Sista dagen på min sjätte Idunvecka har passerat och jag är, faktiskt, riktigt motiverad. Visst river rädslan och ångesten i mig. Kommer jag att hinna bli tjock på de två veckorna som är kvar till nästa vecka? Eller är det lugnt? Kan det ens gå för fort?

Hade yoga nu på eftermiddagen på Idun. Första gången på flera månader och det var skönt. Kan dock inte låta bli att försöka prestera. Har fått som läxa från min behandlare att försöka att inte tänka så mycket på det intryck jag gör utan bara göra utan prestige. Det gäller både när jag gör saker och när jag är med kompisar.

Nu är jag på väg hem. Ska gå från Ropsten hade jag tänkt. Måste köpa hö på vägen också... Nu skriver jag otroligt tråkiga saker, haha. Ska bli skönt att komma hem och vara lite ifred. Fast mamma och pappa är säkert hemma, suck. Skulle vilja vara helt ensam ett tag och bara njuta av lugnet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud va glad jag blir!!! För att du är motiverad menar jag.. Du kommer klara det, jämför dig hur du är ny från hur du var när du började.. Skillnad? Ja. Så du kommer klara det!! :)

2011-08-15 @ 01:24:36
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0