School

Sitter i skolan nu, vi har en liten rast. Hatar skolan, eller snarare att ha lektion. Mitt huvud känns helt dött och jag vill bara sluta. Tänk att jag ska stå ut med det här ett helt år.. I och för sig är matte den värsta kursen, men ändå. Det är ju inte direkt korta lektioner.

Känner mig redan stressad. Fast jag har bestämt mig för att inte bry mig så mycket om den här kursen. Det får gå som det går. Jag är helt enkelt inget mattegeni! Får räkna på och se hur långt det räcker.

Längtar efter att träffa Hanna. Så mycket roligare och bättre än det här. Förstår dock inte hur jag ska hinna klämma in ett besök på Fotografiska också. Stressad. Fattar inte varför jag är så känslig mot stress att jag redan har lyckats bli stressad.

Förresten så är jag tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0