Skolkare

På väg till skolan. Tänker inte gå på min andra lektion, allt jag behöver veta finns på internet. Får bli att jag pluggar ordentligt hemma istället. Föredrar det framför att sitta i skolan. Måste nämligen plugga svenska, läsa Konung Oidipus, räkna matte och skriva en bildanalys.

Känner mig ganska hysterisk över allt jag ska hinna med, men har morgondagen och en stor del av helgen på mig för plugg. Känns bra att det bara blev två mattelektioner i veckan eftersom det ger mig en hel pluggdag (alltså fredagar).

Hoppas att jag hittar någon rolig i mun svenskgrupp att prata med idag. Läraren sa att det vara bra att lära känna folk i klassen. I och för sig är det en väldigt kort period, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0