Snyftfilm

Snart skoldags igen och jag är ju inte direkt sugen kan jag ju säga. Innan skolan ska jag dock till Kungsholmen och hämta en bok och ett busskort. Ska bli skönt att ha busskort igen. Blir så dyrt att åka på remsa, plus att det är ineffektivt.

Dagen igår var tung. Mådde inte bra på hela dagen. Var dock på bio med mamma på kvällen. Vi såg Jag Saknar Dig. Den var bra, men lite lång enligt mig. Dessutom var den ju inte direkt humörhöjande... Riktigt sorglig snarare. Mamma satt och snyftade bredvid mig, men jag kan bara gråta över patetiska saker så mina ögon var torra.

Har ägnat morgonen åt att äta och plugga typ. Måste verkligen strukturera upp plugget så att jag inte behöver plugga jämt. Tänker till exempel räkna matte i eftermiddag, direkt när jag kommer hem för att ha det klart för resten av veckan.

Känner mig förresten inte på topp idag heller. Får inte promenera och det ger mig ångest. Dessutom är jag tjockare än någonsin. Jag hatar att vara tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0