Springspring

Jag vill få börja springa. Har inte gjort det på flera år, men känner att jag nu har fått tillbaka mitt spring i benen. Skulle vara så skönt att få träna på riktigt och att få lite bättre kondition. Kommer säkert inte att få börja än, men hoppas att det inte kommer att dröja alltför lång tid innan det är dags. Ska prata med min behandlare om det.

Var precis ute på en promenad. Gick lite längre än vanligt, men mamma sa att jag inte fick gå den långa slingan som jag hade tänkt. Har så mycket ångest i kroppen att det hade varit skönt, men jag vågar inte göra något som mamma säger att jag inte får. Tänk om hon skulle förbjuda mig att promenera helt! Vet inte vad jag skulle ta mig till i sådana fall. Fast om jag fick börja träna så kanske jag skulle tycka att det var okej att inte röra på mig varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0