Svans

Fredag är fridag för mig, i alla fall från lektioner. Allt annat (maten och läxorna) hänger ju så klart efter mig som en liten svans. Har pluggat svenska och fotat nu på förmiddagen. Ska om ett tag ta tag i att läsa olika texter från medeltiden och renässansen. Kolla lite på texternas tillhörande frågorna ska jag också göra.

Det är skönt att slippa gå utanför dörren. Vill inte visa mig och slipper det när jag är hemma. Är typ speciellt jobbigt att visa mig i skolan. Finns några stycken som är riktigt tjocka i mina kursgrupper, men jag känner mig faktiskt större än dem (och mindre, weird). Jag fattar inte hur jag kan känna så. Känner mig nästan hånfull samtidigt som jag skäms över att jag inte kan vara så jävla mycket mindre.

Ska träffa Hannan min i eftermiddag. Längtar, längtar. Har inte träffat henne på evigheters evighet så det börjar verkligen bli dags nu. Vi ska mysa lite på Princess innan hon åker hem och däckar efter en jobbig arbetsvecka. Själv ska jag väl hem till MATTEPLUGG. Hoppas pappa kommer hem tidigt idag så att vi hinner plugga innan jag ska träffa Hanna.

Nu ska jag äta mellis och sedan blir det plugg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0