The day

Trött som... som jag. Vill bara gå och lägga mig, men kan ju inte gå och lägga mig klockan halv åtta. Sov dock fyrtio minuter på eftermiddagen när jag kom hem från Idun. Försökte sova på Idun också, men misslyckades som vanligt.

På tal om att sova, när jag vaknade imorse trodde jag att jag hade för sovit mig. Vaknade, mobilen hade dött och kollade på mitt armbandsur. Eftersom jag var nyvaken, plus att jag nog är ganska dålig på klockan, så tyckte jag att det stod fem i åtta. Kastade mig upp ur sängen och in i badrummet. Väl inne i badrummet upptäckte jag att klockan bara var fem i sju. Blev alltså en hel massa tid istället för lite tid imorse. Kom tidigare än vanligt till och med till Idun.

Hade ett bra samtal med min behandlare. Ångrar dock saker som jag sa eftersom det kommer att leda till utmaningar. Han sa till och med precis innan jag skulle gå "du kommer att ångra att du tog upp det här" och precis då hade det börja mala inom mig hur otroligt dum jag var som hade sagt allt jag sa. Aja, gjort är gjort och jag fick en fin liten uppgift som ska redovisas på morgondagens samtal.

Efter mitt samtal hände det inte så mycket mer innan det var dags för lunch. Försökte som sagt sova, men låg mest och lyssnade. Beslutsångest om vart jag skulle gå på lunchen. Blev inte riktigt nöjd, men ibland blir det inte som man tänker sig. Vi kom tillbaka till Idun och hade temagrupp. Åkte hemåt i sällskap med en annan tjej vid tre. Kom hem och somnade en stund senare.

När pappa kom hem blev det en sväng på Centrum och för en stund sedan åt vi middag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Är ju bara trött och är rädd för att jag skulle somna om jag satte mig och läste. Samtidigt måste jag ju göra något. Känner mig rastlös. Vill röra på mig, men ska inte göra det. Skulle inte vara helt fel med en springtur säger mina tankar, men jag får vänta till nästa Idunvecka med det typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0